اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

اخبار جدید را بخوانید :برنامه اصولگرایان برای انتخابات به زودی اعلام می‌شود/ ساز و کار رسیدن به نامزد واحد دنبال می‌شود

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مجمع عمومی جمعیت رهپویان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در این زمینه کارهایی شده که ان‌شاءالله به زودی اعلام می‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرایان برای حضور هماهنگ و مبتنی بر وحدت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برنامه دارند که به زودی برنامه خود را اعلام می‌کنند. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست ولی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: یک حرکتی توسط عده‌ای از خدمتگزاران انقلاب اسلامی برای حضور جدی در انتخابات صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس، در خصوص رسیدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرایان در این زمینه خاطرنشان کرد: اصولگرایان دو برنامه دارند که یکی ساز و کار برای رسیدن به وحدت و دیگری ساز و کار برای رسیدن به فرد واحد است که ما این مسیر را تعقیب می‌کنیم.


خبر تصادفی:
ادعای یک موسسه تحقیقاتی در لس آجلس واقع در کشور آمریکا گویای این است که راننندگان اتومبیلهای بنز و bmw بیشتر از سایر رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. این موسسه تحقیقات خود را روی 29 اتومبیل و از 15 شرکت تولید اتومبیل معتبر دنیا انجام داد و مشخص شد شیشه های کناری اتومبیل های مذکور نسبت کمتری از اشعه ماورای بنفش را جذب می کند. این در حالی است که شیشه کناری خودروهای لکسوس بهترین عملکرد را داشته است. البته ناگفته نماند این بررسی ها در خودروهای مدرن و معتبر دنیا انجام شده و در دیگر خودروسازی ها به آن اهمیت خاصی داده نمی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.