اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

خبر داغ منتشر شد:برنامه اصولگرایان برای انتخابات به زودی اعلام می‌شود/ ساز و کار رسیدن به نامزد واحد دنبال می‌شود

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مجمع عمومی جمعیت رهپویان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در این زمینه کارهایی شده که ان‌شاءالله به زودی اعلام می‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرایان برای حضور هماهنگ و مبتنی بر وحدت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برنامه دارند که به زودی برنامه خود را اعلام می‌کنند. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست ولی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: یک حرکتی توسط عده‌ای از خدمتگزاران انقلاب اسلامی برای حضور جدی در انتخابات صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس، در خصوص رسیدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرایان در این زمینه خاطرنشان کرد: اصولگرایان دو برنامه دارند که یکی ساز و کار برای رسیدن به وحدت و دیگری ساز و کار برای رسیدن به فرد واحد است که ما این مسیر را تعقیب می‌کنیم.


خبر تصادفی:
نسل جدید گوشی های آیفون به نام آیفون 7 وارد بازار شده است.قیمت بالای این دستگاه اولین چیزی است مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.اینکه امکانات این گوشی همراه واقعا آنقدر زیاد است که بخواهیم چنین هزینه برایش پرداخت کنیم جای بحث و گفتگو زیادی دارد.البته هنوز به صورت کامل وارد بازار نشده و اطلاعات دقیق تر را زمان ورود به بازار میتوان گرفت.اما چیزی که مشخص است این است که آیفون با این قیمت بالا مسلما خریداران خیلی کمی خواهد داشت و این شرکت باید فکری به حال این مشکل بزرگ بکند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.