اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز از خبرگزاریهای رسمی جمهوری اسلامی ایران

انتشار خبر جدید:دلجویی مسئولان با خانواده شهید خزایی/ اخلاص و شهادت طلبی مهمترین ویژگی شهید محسن خزایی بود

شرح خبر:
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به‌دنبال شهادت شهید رسانه‌ای مدافع حرم محسن خزایی، تعدادی از مسئولان با خانواده وی دیدار و از آنها دلجویی کردند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: شهادت راه مردان خدا است و ایشان برای هدف مقدسی به شهادت رسیده‌اند که بسیار ارزشمند است.

اخلاص، شهادت طلبی مهمترین ویژگی شهید خزایی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این دیدار با حضور در منزل مادر شهید گفت: اخلاص، شهادت طلبی از مهمترین ویژگی‌های بارز شهید محسن خزایی بود که به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: مدافعان حرمی که در منطقه هستند به نیکی از این شهید بزرگوار یاد می‌کنند.

به گزارش فارس؛ محسن خزایی 15 آذر سال 51 در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد، او در سال 74 به‌عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداو سیما آغاز کرد و سال 80 تا 82 فرمانده پایگاه بسیج شهید برخوردار بود و به‌خاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت که در سال 83 مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

شهید محسن خزایی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به‌عنوان مدیرخبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.

او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود، در بین رزمندگان مقاومت به مداحی اهل‌بیت(ع) می‌پرداخت.

وی دارای سه فرزند یعنی دو پسر و یک دختر است زینب دختر سه ساله شهید محسن خزایی، درحالی به دنیا آمده بود که پدرش در سوریه رشادت‌های رزمندگان را اطلاع‌رسانی می‌کرد


خبر تصادفی:
مسابقات المپیک ریو برای کارون ایران به خوبی المپیک لندن تمام نشد.والیبالست های ایران برای اولین بار به المپیک راه پیدا کردند و توانستند از گروه خود نیز صعود کنند.اما کیفیت بازی والیبالیست های ایران با انتقادات شدید مواجه شد.البته مسدومیت برخی بازیکنان ایران نیز تاثیر زیادی در این افت کیفیت داشت.وزنه برداری ایران توانست دو مدال طلا کسب کند.اما بهداد سلیمی که یکی از اصلی ترین امید های ایران برای کسب مدال طلا بود در کمال ناباوری و توسط داوری غلط از دور مسابقات کنار رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.